Morgen på søenRoning om morgenen og formiddagen er simpelthen guld for sjælen og den bedste start, en dag kan få!

Oftest er søen spejlblank på den tid! Vi oplever naturen på en helt anden måde, følger dens gang fra det tidlige forår til det sene efterår, følger solens gang i det tidlige forår, når den lige er stået op, til vi ser den stå op bag golfbanen i det sene efteråret. Vi kunne blive ved, det skal bare opleves!

Morgenroning foregår mandag, onsdag og fredag, hvor der roes i to hold.

Første hold roer ud kl. 07.00 og andet hold – også kaldet formiddagsholdet – roer ud kl. ca. 09.00.

Alle mandage og fredage er der fælles kaffebord kl. 08.30 i klublokalet.

Morgenroerne er på vandet fra standerhejsning til standerstrygning.

Efter standerstrygningen og frem til standerhejsningen, mødes alle morgenroerne i klubbens motionslokale, hvor vi holder formen ved lige, så vi er klar til næste sæson på vandet.

I efterår/vinter halvåret fortsætter det sociale sammenhold, hvorfor vi også her har fælles kaffebord mandag og fredag morgen kl. 08.30.

Har du fået lyst til at blive morgen- eller formiddagsroer i Maribo Roklub, så tilmeld dig som roer i Maribo Roklub.