Maribo svømmehal er en populær destination for både lokale og turister, der ønsker at nyde en forfriskende svømmetur eller en afslappende dag i vandet. Svømmehallen tilbyder en bred vifte af faciliteter og aktiviteter for alle aldre.

Faciliteterne i Maribo svømmehal inkluderer en stor indendørs pool, en børnepool, en vandrutschebane og en sauna. Der er også en café, hvor man kan købe mad og drikkevarer, og omklædningsrum med brusere og skabe til opbevaring af personlige ejendele.

Svømmehallen er åben året rundt, og der er forskellige åbningstider afhængigt af sæsonen. Der er også forskellige priser for adgang til svømmehallen, afhængigt af alder og tidspunkt på dagen.

Alt i alt er Maribo svømmehal en fantastisk destination for alle, der ønsker at nyde en dag i vandet eller træne deres svømmefærdigheder. Med sine mange faciliteter og aktiviteter er der noget for enhver smag og aldersgruppe.

Gratis adgang til svømmehallen

Hele vinteren har alle medlemmer af Maribo Roklub mulighed for at holde formen ved lige i svømmehallen.
Der er adgang torsdage kl. 10-12
For at få adgang:
Oplys dit navn, og at du kommer fra Maribo Roklub
Benyt lejligheden til at aflægge svømmeprøve.

Download formular: Svømmebevis